.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت سردار مرتضي قرباني بمناسبت درگذشت والده حجت السلام جعفري
در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد.
پيام تسليت سردار مرتضي قرباني بمناسبت درگذشت والده حجت السلام جعفري

شمال نیوز:در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد.

به گزارش شمال نیوز،متن پيام بشرح زير است:

برادر عزیزم حضرت حجه الاسلام و المسلمین جعفری، فرمانده 8 سال دفاع مقدس و رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، خبر رحلت والده ی گرامتان در ایام مقارن با شهادت بی بی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و سردار دلها سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و سردار شهيد ابومهدي المهندس ، موجب تاثر اینجانب و رزمندگان سالهای دفاع مقدس در لشکر خط شکن 25 کربلا شد.

بی شک تربیت و پرورش فرزندی همچون شما که در کوران دفاع مقدس، به ویژه در گردان فاتحین لشکر 25 کربلا، رشد و نمو یافته اید و در لباس روحانیت، منشاء قضاوت عادلانه برای مظلومین و ستم دیدگان استانهای مختلف کشور بوده اید، مرهون دامان پاک آن مادر نجیب بوده است.

رحلت آن عزیز سفرکرده در ایام مقارن با شهادت اول مظلومه ی عالم و اولین مدافع حریم ولایت، حضرت زهرا(س)، تداعی گر این حقیقت مسلم است که آن وجود نازنین، در مسیر پیروی از آموزه های آسمانی و مکتبی آن بانوی مظلوم، گام برداشته است.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت رحلت والده تان، از خداوند باریتعالی، برای روح ایشان، طلب غفران الهی و برای بازماندگان آن مرحومه، صبر عزت مندانه آرزومندم.

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس و جمعي از فرماندهان استان هاي مازندران و گلستان در دوران دفاع مقدس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.